2011年3月19日星期六

第三日(大圍)_陰天:與黑衣人對決

今天我站在行人天橋上,面對著離我二十步內身穿黑色套裝西裝,佩戴名牌,滿口廣東話的外藉人士。真係哈利路亞!係祢安排我在這裏,對嗎?

您講神時,我就派單張。問您怕未!!

今天我派了約七十份。有三份一屬於年青人,我好開心!希望神可以看顧這一代。求祢令他們活著有盼望。

有一位中年女士對基督教滿有埋怨。不過大家傾談了兩句話就see you later!

又有一位女士回應我:我都係基督徒。

“祝福您,我地係基督教!”
今天,我豈能在人面前不認祢呢?
我已經做不到。
Published with Blogger-droid v1.6.7

沒有留言:

發佈留言